Veelgestelde vragen

Tickets

Ik heb een ticket geboekt voor de verkeerde datum, tijd, locatie of zitsplaats. Wat kan ik doen?
Het is niet mogelijk om een tickets te wijzigen. Stuur een verplaatsingsverzoek via ons formulier met daarin je ordernummer, reden van verplaatsing en aantal tickets welke geannuleerd dient te worden. Wij zullen uw ticket(s) annuleren en u ontvangt van ons een coupon-code waarmee u kosteloos een nieuwe ticket(s) kunt bestellen.

Ik heb een ticket besteld maar op een verkeerd of foutief e-mailadres. Wat kan ik doen?
Bel naar 0321 700232 of stuur een e-mail naar info@avontuurlijkflevoland.nl met daarin het betaalbewijs. Wij zullen het e-mailadres aanpassen en de ticket opnieuw versturen.

Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Controleer of de betaling succesvol is afgerond. Is de betaling afgerond, controleer dan de reclamebox, spambox of ongewenste email. Zijn deze ook daar niet in ontvangen, stuur dan via ons formulier uw ordernummer of betaalbewijs of bel naar 0321 700 232.