Klantenservice

Hoe kan je met Avontuurlijk Flevoland in contact komen?

Vanwege het grote aantal vragen dat we op dit moment ontvangen in verband met verplaatsen van evenementen en het coronavirus, kan het zijn dat de wachttijd bij onze klantenservice langer is dan normaal. We vragen hiervoor je begrip. We adviseren dan ook contact op te nemen via het contactformulier, de chat-service of een e-mail te sturen aan info@avontuurlijkflevoland.nl.

E-mail

Binnen enkele werkdagen reactie.

Stuur ons een e-mail

Chat

Maandag t/m vrijdag 09:00 – 17:00 uur.

Bel

Maandag t/m vrijdag 09:00 – 17:00 uur.

Adres

Knooplaan 1
8251 SJ  Dronten

Bel onze ticketlijn

Tijdens werkdagen zijn wij van maandag tot en met vrijdag te bereiken tussen 09.00 – 17.00 uur op telefoonnummer 0321 – 700 232 (lokaal tarief). Op zaterdag, zondag en feestdagen zijn wij telefonisch niet bereikbaar.

Chat met de Klantenservice

Via onze chat kun je gemakkelijk en snel contact opnemen met de klantenservice van Avontuurlijk Flevoland. Wij staan je graag te woord van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur. 

Op zaterdag, zondag en feestdagen zijn wij beperkt bereikbaar. Heb je toch een dringende vraag? Geen probleem, stel je vraag in onze chat en geef je e-mailadres op. Je krijgt dan van ons zo spoedig mogelijk antwoord via e-mail.

Webcare

Via Facebook of twitter kan je ook een vraag stellen. Binnen kantoortijden (maandag t/m vrijdag 10.00 – 17.00 uur) heb je binnen een paar uur antwoord.

Ticket wijzigen?

We snappen dat je plannen kunnen veranderen. Daarom is het in sommige gevallen mogelijk om je ticket om te boeken.

Ticket annuleren?

 

Je vindt Avontuurlijk Flevoland ook op Facebook, Twitter en Instagram!